nixXz Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Hallå! sitter och lirar RE 4 nu på wii f*n så roligt spel=) Det jag undrar över är ur många kapitel spelet är på tycker att jag snart skall ha klara ut det. Hoppas någon vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag tror det är 22 eller 23 om man räknar med subchapters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 kabby du vet allt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 jag är på 5.3 nu så då har jag hur mycket som hällst kvar alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Nej, du har 3 chapters kvar. 5-3, 5-4 och The Final Chapter (om det räknas, det är skitkort). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 okej då är det inte så långt kvar =). har nyss tagit ur krypet ur mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Då har du typ 20 minuter kvar. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 japp det är nu avklarat så roligt detta spel va. Testade spela RE UC det verkar kasst! Någon som spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag har UC, det äger. Men inte lika mycket som RE4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vawa Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Tjena! någon som vet vad de e för speciel sak man kan vinna på Mercenaries om man får 5 stjärnor på alla banor med alla gubbar? :huh: å e de någon som klarat ut spelet på normal snabare än 13h å 23min? Redigerat 22 December 2007 av vawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Jag har UC, det äger. Men inte lika mycket som RE4. Jag tycker att kontrollerna inte var lika bra, sedan blir man irreterad på att det kommer så mycket ljud från kontrollen, jobbigt när man har en liten här hemma som skall sova =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Tjena! någon som vet vad de e för speciel sak man kan vinna på Mercenaries om man får 5 stjärnor på alla banor med alla gubbar? :huh: å e de någon som klarat ut spelet på normal snabare än 13h å 23min?om du klarar "the mercenaries" med alla karaktärer på alla banor med över 60.000 poäng (5 stjärnonr) låser man upp ett specielt vapen som kunnde uppgraderas jätte mycket eller att det var en laser pistol (har inte låst upp den men har bara båtbanan med leo och ada kvar ;) ). vad det gäller din anndra fråga undrar jag om man får ha chikago typwriter (vet ej hur det stavas) eler måste det vara en helt ny omgång och varför du vill veta det :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.