hampwee Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Ngn som kan ngt fusk till blipville ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Blipville e ett browser spel, Och då finns det inga fusk, Bara hacks, Och det e olagligt....<_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) "Blipville e ett browser spel, Och då finns det inga fusk, Bara hacks, Och det e olagligt...."...Jag säger bara LOOLL!...det finns visst fusk, alla rank fuskade ett tag på det, TEX I-UCK-I, som hade 1000 i rank, dagen efter hade han hela 10,000 :)...Det är rankfusk, men nu har blipville sänkt alla rankfuskare, vissa klarade sig undan...Och fusket är borta..Där utom finns det hack så du bytter namn på blipville :P Sorry, Men jag glömde en sak..Tror du inte mig så kan du ju gå in och kolla på blip/blipville bloggar..Med mera :P Redigerat 21 December 2007 av dragonaits Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 "Blipville e ett browser spel, Och då finns det inga fusk, Bara hacks, Och det e olagligt...."...Jag säger bara LOOLL!...det finns visst fusk, alla rank fuskade ett tag på det, TEX I-UCK-I, som hade 1000 i rank, dagen efter hade han hela 10,000 :)...Det är rankfusk, men nu har blipville sänkt alla rankfuskare, vissa klarade sig undan...Och fusket är borta..Där utom finns det hack så du bytter namn på blipville :P Sorry, Men jag glömde en sak..Tror du inte mig så kan du ju gå in och kolla på blip/blipville bloggar..Med mera :P rankfusket var mer en bugg som gjorde så du kunde gå upp mycket i rank på ett sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Joo det kan man säga, Men iaf det gick att rankfuska endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xAmmis Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Vet Inte Om det Finns Nått Fusk Men Det Finns RankFusk Men Jag tror att Dom Har Tagit Bort Det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Vet Inte Om det Finns Nått Fusk Men Det Finns RankFusk Men Jag tror att Dom Har Tagit Bort Det? Det har dragonanits redan sagt läs tråden innan du postar. Men det ska nog inte finnas några andra buggar/fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 Vet Inte Om det Finns Nått Fusk Men Det Finns RankFusk Men Jag tror att Dom Har Tagit Bort Det? Det har dragonanits redan sagt läs tråden innan du postar. Men det ska nog inte finnas några andra buggar/fusk. Blip är synonymt med "buggar" och "säkerhetshål" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
redbull__ Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 HEHE FÖRUT KUNDE MAN ANDVÄNDA CHEAT ENGINE OCH SPEED HACKA RANKING SYSTEMET JAG GICK UP I RANK 7000 SENBLEV JAG LURAD HEHE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag säger bara det finns inget fusk i blip/blipville! :S Jag blev avstängd för dom trodde att jag hade fuskat ''mynt'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 lol, estevan137, vad heter du? vad sa dom att du hade gjort? Själv spelade jag förut och hade runt 4000 på en gubbe och på min main 5000 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 dragonaits, sök på Estevan-the-best så hittar du mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.