Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Blipville e ett browser spel, Och då finns det inga fusk, Bara hacks, Och det e olagligt....<_<

Skrivet (redigerat)

"Blipville e ett browser spel, Och då finns det inga fusk, Bara hacks, Och det e olagligt...."...Jag säger bara LOOLL!...det finns visst fusk, alla rank fuskade ett tag på det, TEX I-UCK-I, som hade 1000 i rank, dagen efter hade han hela 10,000 :)...Det är rankfusk, men nu har blipville sänkt alla rankfuskare, vissa klarade sig undan...Och fusket är borta..Där utom finns det hack så du bytter namn på blipville :P

Sorry, Men jag glömde en sak..Tror du inte mig så kan du ju gå in och kolla på blip/blipville bloggar..Med mera :P

Redigerat av dragonaits
Skrivet

"Blipville e ett browser spel, Och då finns det inga fusk, Bara hacks, Och det e olagligt...."...Jag säger bara LOOLL!...det finns visst fusk, alla rank fuskade ett tag på det, TEX I-UCK-I, som hade 1000 i rank, dagen efter hade han hela 10,000 :)...Det är rankfusk, men nu har blipville sänkt alla rankfuskare, vissa klarade sig undan...Och fusket är borta..Där utom finns det hack så du bytter namn på blipville :P

Sorry, Men jag glömde en sak..Tror du inte mig så kan du ju gå in och kolla på blip/blipville bloggar..Med mera :P

rankfusket var mer en bugg som gjorde så du kunde gå upp mycket i rank på ett sätt.

• 3 veckor senare...
Skrivet

Vet Inte Om det Finns Nått Fusk Men Det Finns RankFusk Men Jag tror

att Dom Har Tagit Bort Det?

Det har dragonanits redan sagt läs tråden innan du postar.

Men det ska nog inte finnas några andra buggar/fusk.

Skrivet

Vet Inte Om det Finns Nått Fusk Men Det Finns RankFusk Men Jag tror

att Dom Har Tagit Bort Det?

Det har dragonanits redan sagt läs tråden innan du postar.

Men det ska nog inte finnas några andra buggar/fusk.

Blip är synonymt med "buggar" och "säkerhetshål"
  • 9 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...