Titowam Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 (redigerat) Hej! Nu hoppar jag in med en länk till Travian spelet: Klicka för att komma till Travian och registrera dig på Speed 3x, en snabb och bra server. Här kommer lite info taget från travian: Travian är ett webbläsarspel med en värld fylld av tusentals användare som alla börjar som ledare för små byar. (travian) Det är lite populärt. Så nu ska jag inte störa er, börja spela ifall ni vill! Och nu undrar jag varför ni anmälde mig! Ingenting bryter mot reglerna! Andra har gjort detta! Sök på Travian så säg hur många ni hittar! Redigerat 23 December 2007 av Bjornfarsan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Du ar inte läst reglerna! Nu säger jag inte att ditt inlägg bryter mot en regel för då kommer jag själv bli bannad! Andra har gjort detta! Sök på Travian så säg hur många ni hittar! Jamen varför i hela friden gjorde du en ny tråd då?? Bara för att vinna massa skit på din länk som du klistrade in för att det gynnar ditt spelande?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Ingenting bryter mot reglerna! Andra har gjort detta! Sök på Travian så säg hur många ni hittar!Om andra har lagt ut länken så finner jag ingen anledning att lägga ut en till? Desutom så är detta reklam för personlig vinning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 §1.2 - Reklam för personlig vinning. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg