Drulli Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Hej jag är intresserad av EB games erbjudande med att om man bytar in sitt PS2 + 5 spel får man en 360 för 800kr. men mitt "problem" är att jag har runt 30 spel till min PS2 tycker ni att det är värt att byta och sälja mitt PS2 och spelen? Svara gärna så snabbt som möjligt. Tack för hjälpen i förhand :thanks: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Hej jag är intresserad av EB games erbjudande med att om man bytar in sitt PS2 + 5 spel får man en 360 för 800kr. men mitt "problem" är att jag har runt 30 spel till min PS2 tycker ni att det är värt att byta och sälja mitt PS2 och spelen? Svara gärna så snabbt som möjligt. Tack för hjälpen i förhand :thanks: oj, tack för det :) , jag och min brorsa hade tänkt byta in en ps2+5 spel på games, och vi skulle då ha betalat 1500 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Ja, Sony suger, det är bara att byta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) Hej jag är intresserad av EB games erbjudande med att om man bytar in sitt PS2 + 5 spel får man en 360 för 800kr. men mitt "problem" är att jag har runt 30 spel till min PS2 tycker ni att det är värt att byta och sälja mitt PS2 och spelen? Svara gärna så snabbt som möjligt. Tack för hjälpen i förhand :thanks: oj, tack för det :) , jag och min brorsa hade tänkt byta in en ps2+5 spel på games, och vi skulle då ha betalat 1500 kr Det var så lite :student: fast det kan hända att det bara är till jul altså på måndag Redigerat 21 December 2007 av Drulli Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.