TheGreatest Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 som rubriken säger: måste man instrallera alla spel? jag har precis instrallerat proph(ny dator om någon undrar) och jag undrar om jag måste instrallera de andra spelen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Det underlättar, annars måste du ladda väldigt mkt när du spelar har jag för mig, men jag e inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 jo..jag åkte till gh'n....fick ladda ner 17k filer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 kan man installera dom andra? jag har bara lagt till dom till accountet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 jag gjorde det på förra datorn. inga problem. men fick ändå adda accountet ;) så man behöver nog bara instrallera ett av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Man behöver bara ha gw klieten som sagt det är ju samma klient till alla spelen. Men som Dezen säger underlättar det att "installera" de andra spelen för de sparar laddningstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.