Median Skrivet 21 December 2007 Rapport Skrivet 21 December 2007 Hej. Tänker kanske dra ner till Dreamhack nästa år, men jag undrar.. Vad tycker folk som är "äldre" där om dom som är lite mindre? Blir det mycket utstirrning eller vad? Och sen undrar jag också, vilket Dreamhack är bäst att fara på? Vinter eller Sommar? Citera
Ryssfemma Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 Antar att det är mycket varmare på sommaren så svettet vattnas ännu mer :( Men Vintern är lungt mer soft än sommarevent om jag får säga vad jag tror. Citera
Median Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Skrivet 22 December 2007 Jo, det verkar så ;) Hm.. Jönköping verkar ligga 1,093km från Skellefteå xD Varför ska man bo så långt upp i norr? ^^ Citera
ELF Skrivet 22 December 2007 Rapport Skrivet 22 December 2007 Lugnt att du ska åka. I år var mitt första år på DH. Majoriteten på folk där var väl 16-20 år. Men det finns ju yngre och äldre. Jag tror inte att det är du som kommer bli utstirrad. Du kommer nog stirra ut alla tjejer som är där... Citera
Median Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Skrivet 22 December 2007 (redigerat) Lugnt att du ska åka. I år var mitt första år på DH. Majoriteten på folk där var väl 16-20 år. Men det finns ju yngre och äldre. Jag tror inte att det är du som kommer bli utstirrad. Du kommer nog stirra ut alla tjejer som är där... Men hur ska man ta sig dit? Med buss eller vad? ._. Undrar om det går buss från Skellefteå till Jönköping :P Redigerat 22 December 2007 av Odet Citera
ELF Skrivet 24 December 2007 Rapport Skrivet 24 December 2007 Lugnt att du ska åka. I år var mitt första år på DH. Majoriteten på folk där var väl 16-20 år. Men det finns ju yngre och äldre. Jag tror inte att det är du som kommer bli utstirrad. Du kommer nog stirra ut alla tjejer som är där... Men hur ska man ta sig dit? Med buss eller vad? ._. Undrar om det går buss från Skellefteå till Jönköping :P Buss och tåg går det ju alltid. Men det är nog lite svårt att ta med en dator på en vanlig buss eller tåglinje... Man kan ju alltid be någon chussa ner än om man inte kan fixa buss... Citera
Median Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Skrivet 25 December 2007 Aja, går väl att fixa på något sätt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.