Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har precis fått CS låten om några vert vad jag menar! Dom gör musik av vapnen som dom har! Ganska häftigt faktiskt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Visst är den bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 CS-nörd låten???,är det denna?? Springa runt, kasta granat,Team kill Skit dåligt när man är skit vild... Hemm från jobbet och spela CS, är jävligt taggad Va f*n är det för skit när servern laggar?? Springer runt och knivar någon som står still Planta bomben defusa bomben Det är så det går till Jag är en tönt som spelar CS Vid datorn och vrålar Jag är en tönt som spelar CS Dricker coca cola Jag är en tönt som spelar CS Med på alla lan Jag är en tönt som spelar CS... Lyssna på denna låt för den är riktigt fet Ingen våld, Men CS är ju värklighet Iallfall för oss som har hamnat i träsket Ska du me får du banta fläsket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nja den va inte riktigt rät... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 nja den va inte riktigt rät... Jag vet.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Jag har en "kompis" som går och sjunger den ibland... själv säger han att han aldrig spelar cs och sen en dag när jag följde med honom hem så var det första han gjorde att sätta på datorn och köra sitt jäkla cs... rätt tröttsamt...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Dom sjunger inte i Låten! Dom spelar musik med vapnen från spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Min kompia har nån cs-låt i sim MP3-spelar.men det e itne den låten.Dem säger dem här kommandona ibland.och den e på engelska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Min kompia har nån cs-låt i sim MP3-spelar.men det e itne den låten.Dem säger dem här kommandona ibland.och den e på engelska Ja det gör dom också!Sen så kommer bomben och piper och så spelar dom sådär :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Vad heter den låten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 CS-nörd låten???,är det denna?? Springa runt, kasta granat,Team kill Skit dåligt när man är skit vild... Hemm från jobbet och spela CS, är jävligt taggad Va f*n är det för skit när servern laggar?? Springer runt och knivar någon som står still Planta bomben defusa bomben Det är så det går till Jag är en tönt som spelar CS Vid datorn och vrålar Jag är en tönt som spelar CS Dricker coca cola Jag är en tönt som spelar CS Med på alla lan Jag är en tönt som spelar CS... Lyssna på denna låt för den är riktigt fet Ingen våld, Men CS är ju värklighet Iallfall för oss som har hamnat i träsket Ska du me får du banta fläsket.. den är skit bra, det är även ducknet låtarna också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg