Paradox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 (redigerat) Är det någon som har Counter-strike (Techno remix) eller CS Techno? Redigerat 13 Mars 2004 av tomas1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 vart hittar man dom där cs-låtarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Kållar du på regel §1.3 så fattar du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Var hittar man den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Jag fick den av en kompis så jag vet inte tyvärr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 CS-nörd låten???,är det denna?? Springa runt, kasta granat,Team kill Skit dåligt när man är skit vild... Hemm från jobbet och spela CS, är jävligt taggad Va f*n är det för skit när servern laggar?? Springer runt och knivar någon som står still Planta bomben defusa bomben Det är så det går till Jag är en tönt som spelar CS Vid datorn och vrålar Jag är en tönt som spelar CS Dricker coca cola Jag är en tönt som spelar CS Med på alla lan Jag är en tönt som spelar CS... Lyssna på denna låt för den är riktigt fet Ingen våld, Men CS är ju värklighet Iallfall för oss som har hamnat i träsket Ska du me får du banta fläsket.. Den låten är ju riktigt rolig må jag säga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 3 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2006 Vilken av alla CS låtar menar du?? D finns maaaaassor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Den enda jag hört i alla fall är den där technolåten.. den e jättebra..! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 ni har dragit upp en jättegamall tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 jag har hört låten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2006 Springa runt, låsa trådar, regelbrott. Skit dåligt när man är skit vild... Hemm från plugget och låsa trådar, är jävligt taggad Va f*n är det för skit när alla bryter mot reglerna?? Springer runt och varnar någon som spamar Planta bomben defusa bomben Det är så det går till Jag är en mod som låser trådar Vid datorn och vrålar Jag är en mod som låser trådar Dricker coca cola Jag är en mod som låser trådar Med på alla lan Jag är en mod som låser trådar... Hur som helst, varför bumpa? Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg