Crys Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Spelar ingen roll att warriors kan få overpower ibland om man har hög dodge, man måste ju ha stats mot alla klasser, inte bara tänka på warriors. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Paelsboll Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 survival ftw! det kan rädda dig när du kommer i melee ;) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...410300000000000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jo, men varför aimed? suger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 De ända dåliga med Survival är att man nästan inte få någon + damage alls i början av trädet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Enchantens är ju på gearet... Och warrior gör mer dmg om du gör dodge och bara för att du har mycket dodge betyder det inte att du överlever 2-4 stycken.... Eftersom dom kan ju hög dmg så inte dodge spelar någon roll. Jag vill också veta ett bra gear för en hunter 39 pvp. För jag vet redan vilket pet och specc jag ska ha. Så någon som kan länka ett bra gear till en hunter 39 pvp??? Har du ens tänkt på att 39 twink gear kostar ca. 1000g ? Nä Vad vet du ?? Lol... Jo jag har tänkt på hur mycket det ska kostar och jag har en 70 på samma server så det kommer inte bli några problem. Så du behöver inte bry dig om mina pengar utan vissa mig ett bra gear till en hunter 39.... Jag sa inte att du ska påpeka hur mycket det skulle kosta utan jag sa att jag vill veta ett bra gear! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Enchantens är ju på gearet... Och warrior gör mer dmg om du gör dodge och bara för att du har mycket dodge betyder det inte att du överlever 2-4 stycken.... Eftersom dom kan ju hög dmg så inte dodge spelar någon roll. Jag vill också veta ett bra gear för en hunter 39 pvp. För jag vet redan vilket pet och specc jag ska ha. Så någon som kan länka ett bra gear till en hunter 39 pvp??? Har du ens tänkt på att 39 twink gear kostar ca. 1000g ? Nä Vad vet du ?? Lol... Jo jag har tänkt på hur mycket det ska kostar och jag har en 70 på samma server så det kommer inte bli några problem. Så du behöver inte bry dig om mina pengar utan vissa mig ett bra gear till en hunter 39.... Jag sa inte att du ska påpeka hur mycket det skulle kosta utan jag sa att jag vill veta ett bra gear! hah lol Det finns miljoner av gears du kan ha, så shut your mouth :P att linka det absolut bästa gearet för en lvl 39 hunter? good luck "vad vet du"? det är du som frågar, så om du vet så mycket skulle du inte ha frågat.. loves :) Redigerat 25 December 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Asså, Bra gear....Skaffa ett 38-39 gear, Hunter stats ofc, Sen skaffar du en enchanter som kan enchanta asa mkt stats! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Enchantens är ju på gearet... Och warrior gör mer dmg om du gör dodge och bara för att du har mycket dodge betyder det inte att du överlever 2-4 stycken.... Eftersom dom kan ju hög dmg så inte dodge spelar någon roll. Jag vill också veta ett bra gear för en hunter 39 pvp. För jag vet redan vilket pet och specc jag ska ha. Så någon som kan länka ett bra gear till en hunter 39 pvp??? Har du ens tänkt på att 39 twink gear kostar ca. 1000g ? Nä Vad vet du ?? Lol... Jo jag har tänkt på hur mycket det ska kostar och jag har en 70 på samma server så det kommer inte bli några problem. Så du behöver inte bry dig om mina pengar utan vissa mig ett bra gear till en hunter 39.... Jag sa inte att du ska påpeka hur mycket det skulle kosta utan jag sa att jag vill veta ett bra gear! hah lol Det finns miljoner av gears du kan ha, så shut your mouth :P att linka det absolut bästa gearet för en lvl 39 hunter? good luck "vad vet du"? det är du som frågar, så om du vet så mycket skulle du inte ha frågat.. loves :) Jag snackar ju om f.. om att jag har pengar som du inte vet något alls om och jag vill veta ett bra gear till en 39 hunter det behöver inte vara bästa men det ska ändå vara bra.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 http://thottbot.com/i20030 enchanta med mongoose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aishmil Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 http://thottbot.com/i20030 enchanta med mongoose Vilket seriöst svar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Paelsboll Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jo, men varför aimed? sugervrf suger aimed shot? ;o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jo, men varför aimed? sugervrf suger aimed shot? ;o Knappt mycket damage, lång cast time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg