KVAB Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Detta är det finska introt till DuckTales, men detta är vad det låter som på engelska: Morphine makes the holy known Uncle Lina! Eyein' up/down that sappy nun Uncle Lina! I'm going to stroke it Your arms are BROKEN! Uncut! Ohh! Hoot all you and an anus, aha! Uncut! Ohh! Your school's stupid! Your school's BaHa! Uncut! Ohh! If I'm not avail you, taco nazi! Look around and count on Lassie! Knit and dance and BAKE A CAKE! Oh, Uncut! Ohh! Hoot all you and an anus, aha! Uncut! Ohh! Your school's stupid! Your school's BaHa! Uncut! Ohh! And sanskrit ain't got hoot to say 'bout Uncut! Ohh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xarph Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) svenska äger ju denna :D det finns 2 versioner av den har jag för mig.. en där dem sjunger ducktales och en där dem sjunger ankliv ;P ja, det gjorde det visst. fråga mig inte varför jag skrev detta.. Redigerat 29 December 2007 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Three words: LOL Redigerat 29 December 2007 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 30 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Det tog tid innan nån kommenterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Three words: LOLJag ser bara ett ord. Förövrigt - rätt bra, den engelska texten var lite långt ifrån vad man hörde ibland dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Lol är en förkortning till 3 ord (inte 3 ord, utan tre ord i själva meningen XD) nu hittade jag ett ord på rad 8, som var lite konstigt.. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Sett denna på YTMND innan, kung ju. Your arms are broken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
d1g1t4l Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Haha, najs XD Finns nåt liknande med tyska versionen av Super Mario. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
UBER1337FAGX Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Lol är en förkortning till 3 ord (inte 3 ord, utan tre ord i själva meningen XD) nu hittade jag ett ord på rad 8, som var lite konstigt.. XD Man kan inte säga det så.Då skulle man säga något i stil med "En förkortning, LOL!" vilket är åt h*lvete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Sett förut. Taco Nazi. Lolwut X'D ANKKA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Haha, rolig text, gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.