vawa Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Hello! nån som vet nå om re5? kan inte hitta nå information om de kommer till wii eller när det kommer... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Tror det bara kommer till Xbox 360 och PS3 :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Tror det bara kommer till Xbox 360 och PS3 :( Vi fick istället ett filler-spöktåg :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixXz Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Tror det bara kommer till Xbox 360 och PS3 :( Vi fick istället ett filler-spöktåg :rolleyes: Och vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Tror det bara kommer till Xbox 360 och PS3 :( Vi fick istället ett filler-spöktåg :rolleyes: Och vad är det? OMG! Jag menar vi fick ju Umbrella Cronicals som går på räls...precis som ett spök tåg...och detta spel ger typ hints istället för att ge mer story som jag förståt det :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vawa Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 ja men jag e så j#vla less på spel som e så linjära...! ja vill ha mer frihet å bli jagad av högafflar å motorsågar :lol: men jag läste alldeles nyss om att det kanske ska komma till wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Tror det bara kommer till Xbox 360 och PS3 :(Det kommer bara till dem ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.