Hoppa till innehåll

Hacks!


Animal
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har varit, Ghostlands innan BC, Top of Ironforge, Ironforge Airport, Emerald Dream, Old Ironforge, Over SW, Under SW, Hyjal, Black Temple innan den öppnades. några fler ställen som jag inte kommer på just nu

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 38
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

http://i132.photobucket.com/albums/q36/Potatisbil/SWbank.jpg

Banken i SW. (ja, man kan blockera bankirerna som t.ex. draenei och hålla dom som gisslan. -.^)

http://i132.photobucket.com/albums/q36/Potatisbil/Sittingondaroof.jpg

Walljumping upp "på" ett tak i Sw.

http://i132.photobucket.com/albums/q36/Potatisbil/Lulz.jpg

Porten som finns vid kusten i nordvästra STV

http://i132.photobucket.com/albums/q36/Potatisbil/Uc2.jpg

Den andra "våningen" I UC. zawhmagad!

http://i132.photobucket.com/albums/q36/Potatisbil/Uc3.jpg

Samma som ovan.

 

Det här plus en del annat som ovanpå org (lite överallt, vattenfallet vid hunter trainern, i "Arenan", ovanpå byggnaden thrall är i, på ingången från durotar m.m.), uppe på Nefarians balkong (med andra ord, BWL "unistanced".), uppe på väggen i 1k needles, utanför ZF när jag var inne i instancen, under RFK, utanför RFK instanced, under stratholme, inuti scholomance "balkongen", under havet i Eversong woods/ghostlands zonen, bakom uldum porten i tanaris, inne i caverns of time innan tbc, hyjal, IF airport, bakom horde flaggrummet i WSG, innanför AQ innan instancen öppnades och övriga ställen uppe bland bergen.

 

Ja, jag gillar att skryta,

fast de flesta av de här ställena är rätt lätta att komma till eller komma upp till. -.^

Redigerat av Potatisbil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett ställe som ni inte nämt om old if,, under en tarppa duelarar man, sen springer man till ett fönster (rätt nära andra ingången) o sheepar osv..

skickar nog in bilder sen men

 

Ett ställe vid the barrens där det är 2 land som möter varandra på rak linje (riktigt fult)

Old if

Under SW (harifrån ochså till upp på en av portalerna i magestället)

Buggat runt i ZG, ZF och ZA ochså,,, många där..

SW muren

3 olika ställen i WSG (dt är i prensip omöjligt att ta en om man är caster :P)

På taket till innet i Hellfire (utan flying mount ofc...)

O massa andra ställen,,, ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett ställe vid the barrens där det är 2 land som möter varandra på rak linje (riktigt fult)

är de under marken eller på marken? för under t.ex. SW, när man kommer in i en ny Miljö, så är ju "skillnaderna" bara raka linjer, t.ex. mellan öken och snö, eller gräs och jord, osv. men man kan ju se på minimap ibland hur konstigt de ser ut t.ex. bakom ett berg som man inte ska kunna komma upp till, typ raka streck till nästa miljö osv, och då äre ju säkert om man skulle komma över dit, som du säger, ett rakt streck mellan miljön

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett ställe som ni inte nämt om old if,, under en tarppa duelarar man, sen springer man till ett fönster (rätt nära andra ingången) o sheepar osv..

skickar nog in bilder sen men

 

Ett ställe vid the barrens där det är 2 land som möter varandra på rak linje (riktigt fult)

Old if

Under SW (harifrån ochså till upp på en av portalerna i magestället)

Buggat runt i ZG, ZF och ZA ochså,,, många där..

SW muren

3 olika ställen i WSG (dt är i prensip omöjligt att ta en om man är caster :P)

På taket till innet i Hellfire (utan flying mount ofc...)

O massa andra ställen,,, ^^

Det där med sheepa sig in i olf IF la jag upp i min post exakt innan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett ställe som ni inte nämt om old if,, under en tarppa duelarar man, sen springer man till ett fönster (rätt nära andra ingången) o sheepar osv..

skickar nog in bilder sen men

 

Ett ställe vid the barrens där det är 2 land som möter varandra på rak linje (riktigt fult)

Old if

Under SW (harifrån ochså till upp på en av portalerna i magestället)

Buggat runt i ZG, ZF och ZA ochså,,, många där..

SW muren

3 olika ställen i WSG (dt är i prensip omöjligt att ta en om man är caster :P)

På taket till innet i Hellfire (utan flying mount ofc...)

O massa andra ställen,,, ^^

Det där med sheepa sig in i olf IF la jag upp i min post exakt innan ;)

 

 

nae inte samma väg, den du posta e mkt jobbigare, och om man har en laggig dator i if så e den svår xD

 

 

ExorZ: Ehm asså ja Jumpbugga mej upp på ett berg o rammlade igenom dt som såg ut att vara ett solit berg, och hamnade bakom det, där barrens möte den där skogskontinenten :P ashenvale eller va den heter,

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns ett ställe som ni inte nämt om old if,, under en tarppa duelarar man, sen springer man till ett fönster (rätt nära andra ingången) o sheepar osv..

Läs tråden, det har nämnts.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs tråden, det har nämnts.

Han skrev ju nyss att det var ett svårare sätt de skrivits på innan?

 

Ja, men han påstod att det inte har nämnts. Redigerat av TheWho
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...