VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Vilken är din favorit attack och vilken är din favoritpokémon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gallardo Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) Har många ... men Eevee, Altaria, Gyarados och Mew är favoriterna. Favorit Damageattack Aerial Ace ( inte för att den är speciellt bra, men ... ). Annars helt klart Dragon Dance. Redigerat 24 December 2007 av Gallardo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 helt klart girafarig med psychic eller shadow ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hmm... Har många, en av de är nog Rayqaza. Min favorit attack är Surf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Min favorit Pokémon är Pelipper. Min favorit attack är nog Doom Desire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Min favorit pokemon är nog...Pikachu! Min favorit attack är charge beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 min favorit pokemon är nog leafeon och attacken är woodhammer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Min är nog Aerodactyl och attacken Flamethrower Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 6 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Min favorit av dem nya, D/P pokémonarna, är nog Lumineon. Favorit attack i D/P är Last Resort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blackthorn12 Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 min favorit pokémon är dratini och attack är thunder fang Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Lucario, Aggron och Infernape är mina favorite Pokemon. Min attack är Aura Sphere pågrundav att den inte kan missa :D . Hatar attacker som missar :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 min favorut pokemon är nog såklart charizard och attack är blast burn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg