VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Mitt ljud till datorn är sönder, någon som vet vad det kan vara för fel?? Det känns som att jag har testat allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Kanske ljudkortet är trasigt? Är det ett integrerat ljudkort eller ett instickskort? integrerade ljudkort e dåliga och går lätt sönder enligt mig. Redigerat 23 December 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Det har jag kollat, jag har funderat lite på om det kan vara glapp i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 prova andra högtalare eller headset, om dom inte funkar är det förmodligen nått med datorn men om dom funkar så är det fel på dina andra högtalare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Mitt ljud funkar inte heller. efter ja instalerat om min xp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) prova andra högtalare eller headset, om dom inte funkar är det förmodligen nått med datorn men om dom funkar så är det fel på dina andra högtalareHögtalarna var felet tack så mycket. :) Redigerat 29 December 2007 av Modyzzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.