lawliet Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 jag spelade pokémon fire red och så kom jag till de 6e gymmet...... och då spöa jag gym ledaren Koga..... sen stack jag till de 7e gymmet och tog han också.... men sen skulle jag se hur många nålar jag hade kvar... och då ser jag att jag inte har den 6e gym nålen... och där man ska möta pokémon ligan... dom släpper bara in en vid första ingången om man har den första nålen och den andra ingången om man har den andra nålen osv.... och där släppte dom in mig vid den 6e ingången.... men jag kan inte gå till de sista gymmet heller... för den dörren e låst..... någon som har råkat ut för samma eller liknanade problem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon87 Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 tja har du spöat sabrina ännu då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 det e väl bara något lagg köpte du spelet utomlands eller har du som sagt spöat sabrina eller den där fight killen??? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Det finns tva gym i Saffron City, ett officiellt gym och en fighting dojo. Kolla sa att du klarade gymmet och inte bara det ena. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 Ska inte det här ämnet ligga i Pokèmon forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FabrikatioN Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Dom gör väl det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 Dom gör väl det? Titta här då och leta reda på denna tråd plus en annan. http://www.fuska.se/forum/Gameboy_Advance-f6.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg