NeXxa Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 jag har problem med att joina min bror när han spelar cz mot botar.. Vi har prövat med sv_lan 0 men de funkar inte.. :( :/ Och så har vi prövat öppnat port nr 27015 i rautern.. Nån som har nått förslag ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Har också haft problem när jag varit på LAN och spelat, vissa gånger har dom kunnat joina och vissa gånger inte. Jag vet inte felet men har du kollat brandväggen? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeXxa Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Har också haft problem när jag varit på LAN och spelat, vissa gånger har dom kunnat joina och vissa gånger inte. Jag vet inte felet men har du kollat brandväggen? ^^ jaa vi kunde joina varran för men inte nu :P nee de har ja inte men kan pröva snart:P GOD JUL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 ja ba slog in nått i console(inte för att jag visste vare va) sv_lan1 och så gick det, jag körde med min urkassa brorsa :D GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!... kan inte nån göra en sdk guide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg