Moviemaker Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Min kompis försökte hjälpa mig med att modda en gång men det gick inte och han sa att jag skulle ominstallera spelet och det gjorde jag! (Jag ominstallerade för att det hackade)Men när jag installerade om det stod det "datorfel"! Fattar inte vad det är! Snälla hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 För det första måste jag veta vilket GTA vi pratar om och det andra vad har du för oprativ system :) Sen kan jag nog hjälpa dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 1. GTA San Andreas! 2. Vad menar du? Förklara vad det är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Vad har du för sk. Windows? Har du XP eller Vista osv :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Windows XP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Hallå, Spike! Du sa att du kunde hjälpa mig! I NEED HELP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spike Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Skullle du kunna ta en Print screen när det sk. data felet kommer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 1. Är du säker på att din dator uppfyller systemkraven? Eftersom det hackade mycket förut. 2. Har du skivan i ? :P Ps. Operativsystemet har inte så mkt med saken att göra eftersom prestanan inte påverkas så värst mkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 1. Vad är en "Print screen"? 2. Jag sa inte att det hackade mycket! Jag sa att det hackade EFTER modden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BigGroter Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 1. Vad är en "Print screen"? 2. Jag sa inte att det hackade mycket! Jag sa att det hackade EFTER modden. 1."Print screen" Är en knapp som du tar kort med, sen trycker du ctrl v i paint eller annat sådant program. Sen sitter brövid scroll lock (tror jag) mitt tangentbord är så konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 OK Men hur får jag upp bilden på fuska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) OK Redigerat 29 December 2007 av ario10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg