Fruktnystan Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Om någon här är sanna. Så vette jag ***. Dom kommer inte klara av det + med photoshop kan man göra mirakel. Jag tror ingen här tänker kommentera det där. Förresten så behöver jag ingen portabel Xbox, jag har ju mitt DS. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 9 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2008 Jag gillar Xune 360, den ser ganska nice ut. Det e ju en copy av sony mylo som finnshttp://blog.taragana.com/wp-content/upload/sonymylo.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 23 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2008 kolla här vilken grym bild på ett xbox 360 portable jag hittade så nu undrar jag om nån vet om det ska komma eller inte. verkar as grymt ju!! DET KKLART ATT DEN ÄR FAKE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.