bazti Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Erepublik är ett webbaserat spel eller det är nästan en simulator. Spelet går ut på att man ska hjälpa sitt land att växa och lyckas ta över så mycket som möjligt. Man skaffar ett arbete, går med i armén, väljer president, skapar ett företag och så vidare. Man kan göra massor! Lycka till! Det krävs en inbjudan av en annan spelare, men skicka mig er email i ett pm så kan ajg bjuda in 5 st sen kan dom 5 bjuda in 5 st och så vidare. Erepublik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Im in, Ska PM:a mitt mail te dej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Ska nog skickats en nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Ok, Uppskattar det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 skickar min mail till dig bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Hmm, Har inte fått nåt mail från han ännu, Men men, Jag väntar tills imorrn om jag måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Ta Det lungt. Du kan väll inte kräva att han ska vara inloggad hela julafton heller. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Haha, Näe, Det e ju sant....Skickar PM med min msn te dej, Har tråkigt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 han får poäng om ha värvar en gå in på sidan sj o bli medlem ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) han får poäng om ha värvar en gå in på sidan sj o bli medlem ;) Jo chansen att dom blir medlemmar då är 0,0001%,då folk bjuder in andra hela tiden finns det knappt lediga platser på det normala sättet.Detta tack vare att det är beta.Ska kolla så det blev rätt igår Damel Q Jimutt & DamelQ inbjudna. Slipper dom vänta i köer p.g.a av att det är beta. Redigerat 25 December 2007 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 tack så mycket! Är medlem nu. Men jag skulle nog behöva lite hjälp med hur jag ska börja. Kanske kan Bazti skriva lite om hur man ska göra i starten? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag kollar om jag fått ett mail Bazti, E faktiskt inte säker på det :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.