bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag kunde bara bjuda in 2 ggr och det stod att man fick 5 Guld om dom reggade :S 10guld då men det är buggat då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ja, Vill bara meddela er att jag har ett jobb nu! Dock e lönen 2 kr om dagen, Men han kommer höja, Jobbar på ICA tills vi startar eget! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jobbar på Lunds Leksaker för tillfället, med 4 kr i lön Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ursäkta, Men vet någon hur mycket Kronor man behöver för att växla in till Gold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ursäkta, Men vet någon hur mycket Kronor man behöver för att växla in till Gold? En j*vla massa p.g.a Inflationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ursäkta, Men vet någon hur mycket Kronor man behöver för att växla in till Gold? En j*vla massa p.g.a Inflationen. Inflationen? Vad e det för något? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ursäkta, Men vet någon hur mycket Kronor man behöver för att växla in till Gold? En j*vla massa p.g.a Inflationen. Inflationen? Vad e det för något? xD Ja det är att det finns så mycket av en valuta att den knappt är värt något alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Aha, Ok, Jag längtar tills vi börjar tjäna kosing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 hmm, har ansökt om jobb nu med en lön på 3kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 hmm, har ansökt om jobb nu med en lön på 3kr. Bra, verkar ju gå undan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 mm, men då är det bara att hoppas att jag får nåt jobb XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 mm, men då är det bara att hoppas att jag får nåt jobb XD Hoppas alla dina vänner nappar på dina inbjudningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.