Jote Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Aha, för jag har bara 10 guld och jag vill starta en företag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ah ok. Men hur många gillar iden att vi tar över ett av de nya länderna som läggs till nu i juni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Ah ok. Men hur många gillar iden att vi tar över ett av de nya länderna som läggs till nu i juni? Jag, och gör det till en diktatur! ((Okej full diktatur går inte då spelet är baserat på demokrati)) Redigerat 5 Juni 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 Ah ok. Men hur många gillar iden att vi tar över ett av de nya länderna som läggs till nu i juni? Jag, och gör det till en diktatur! ((Okej full diktatur går inte då spelet är baserat på demokrati)) Diktaturen funkar. Se Pakistan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 (redigerat) Ah ok. Men hur många gillar iden att vi tar över ett av de nya länderna som läggs till nu i juni? Ja, det gör vi. Bazti har spelat längst så han blir nya president då :D Och jag borgmästare (A) Redigerat 5 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 och The Who får bygga ett rött torg om han vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Kan vi inte bara ta ett land som t.ex Australien eller Madagaskar eller Nigeria eller så som inte redan har människor som bor där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Kan vi inte bara ta ett land som t.ex Australien eller Madagaskar eller Nigeria eller så som inte redan har människor som bor där? Det gör vi dom ska ju lägga till nya nu i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Vad är rimligt för en lön på en mat fabrik? Jag sa att jag villde ha 4 guld, men han sa att jag får en, men jag tog jobbet eftersom jag är i stort behov av guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Vad är rimligt för en lön på en mat fabrik? Jag sa att jag villde ha 4 guld, men han sa att jag får en, men jag tog jobbet eftersom jag är i stort behov av guld! 1 guld WOOT du menar 1 av valutan i det land du är i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Ah ok. Men hur många gillar iden att vi tar över ett av de nya länderna som läggs till nu i juni? Ja, det gör vi. Bazti har spelat längst så han blir nya president då :D Och jag borgmästare (A) Jag vill också bli borgmästare nånstarns! och The Who får bygga ett rött torg om han vill.Tro nu inte att jag är någon sovjetkommunist men ett rött torg bygger jag gärna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Får jag bygga ett grönt torg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.