bazti Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jaja, strunt samma :P Men Madagaskar är exotiskt :D Japp under mitt styre blir det bättre God Natt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Yeah, ofc men bara om jag blir borgmästare :rolleyes:. God natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Vi får se vilket land det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Slovenien med 6 invånare, jag flyttar dit nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 (redigerat) Slovenien med 6 invånare, jag flyttar dit nu.TheWho har fått en varning, så jag skriver för han. Han hälsar att han också flyttar dit senare. Redigerat 10 Juni 2008 av Aldrig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Slovenien med 6 invånare, jag flyttar dit nu.TheWho har fått en varning, så jag skriver för han. Han hälsar att han också flyttar dit senare. Kunde itne flytta dit, j*vla skit attt man ingår i sydafrikas kongress Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kan du inte bara resigna då? Synd att vi måste lämna Syd Afrika medans det är krig där :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Kan du inte bara resigna då? Synd att vi måste lämna Syd Afrika medans det är krig där :( verkar inte gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Slovenien med 6 invånare, jag flyttar dit nu. TheWho har fått en varning, så jag skriver för han. Han hälsar att han också flyttar dit senare. Kunde itne flytta dit, j*vla skit attt man ingår i sydafrikas kongress Det är en av de sakerna jag hatar, att man inte kan resigna från kongressen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 (redigerat) Om 5 minuter avgörs slaget om Eastern Cape där min användare bor. What, hur kunde vi förlora slaget om Eastern Cape :o Vi vann slaget om KwaZulu-Natal men förlorade Eastern Cape, men konstigt nog bor jag kvar i Cape Town i South Africa. Oj, jag bodde visst i Western Cape :rolleyes: Oh crap :( Jag förlorade i ett krig och har bara 10 i wellness :( Jag köpte wellness med guldet jag hade, har 50 wellness nu. Redigerat 12 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Vi borde vunnit båda slagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jepp, vi måste vinna tillbaka Eastern Cape, jag kom inte tillbaka från Tyskland/fd. Polen för att förlora ett krig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.