Jote Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag har flyttat till Polen bara för att kriga mot Tyskland men jag kommer komma tillbaka när kriget är över, försöker tjäna lite pengar här medans jag ändå är här :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 (redigerat) Jag har flyttat till Polen bara för att kriga mot Tyskland men jag kommer komma tillbaka när kriget är över, försöker tjäna lite pengar här medans jag ändå är här :PTyskland=Sverige? Landsförrädare. Ett stort tips är att vara i Sydafrika och sedan få upp sitt skill till 4 och sedan flytta till Sverige, då kan man lätt överleva där. ;) Redigerat 27 Maj 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2008 Jag har flyttat till Polen bara för att kriga mot Tyskland men jag kommer komma tillbaka när kriget är över, försöker tjäna lite pengar här medans jag ändå är här :PTyskland=Sverige? Landsförrädare. Ett stort tips är att vara i Sydafrika och sedan få upp sitt skill till 4 och sedan flytta till Sverige, då kan man lätt överleva där. ;) Ja men asså, min användare bor i Sydafrika i vanliga fall men när jag såg att Polen blev under anfall ville jag se hur det såg ut att kriga i spelet och tjänal lite rank så åkte jag dit för att hjälpa dom, dessutom så hatar svenskarna eTyskland ju eftersom dom kriga mot varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 Jag har flyttat till Polen bara för att kriga mot Tyskland men jag kommer komma tillbaka när kriget är över, försöker tjäna lite pengar här medans jag ändå är här :P Tyskland=Sverige? Landsförrädare. Ett stort tips är att vara i Sydafrika och sedan få upp sitt skill till 4 och sedan flytta till Sverige, då kan man lätt överleva där. ;) Ja men asså, min användare bor i Sydafrika i vanliga fall men när jag såg att Polen blev under anfall ville jag se hur det såg ut att kriga i spelet och tjänal lite rank så åkte jag dit för att hjälpa dom, dessutom så hatar svenskarna eTyskland ju eftersom dom kriga mot varandra. Ofc, Sydafrika=skit, var där tills du har 4 i skill sen flyttar du till Sverige, det tjänar du mer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2008 (redigerat) Jag har 3,55 i gift tror jag fast jag är arbetslös i Polen just nu och har inte ett öre och 12 i wellness, det enda bra med saken är att jag har ungefär 15 mat med tre stjärnor som jag köpte innan jag stack. Kriget är visst över för min del, eTyskland tog över staden där min användare bodde och hade inga pengar att flytta med. Redigerat 1 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Synd att ni inte är kvar där nere. Kunde behövt er i det här valet som verkar rätt slött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2008 Jo, nu skulle jag kunna göra mycket för att komma tillbaka till Sydafrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 1 timme kvar 5 votes to go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Nån som kan skicka en invite :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 (redigerat) Jag kan, skicka din email i PM så invitar jag dig. Redigerat 2 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 2 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 Jag har planer jsut nu och det är att alal som fortfarande spelar gör ett SO account i Qatar. Sen när V1 släpps kommer Qatar att finnas tack vare att vi är tillräckligt många. Sen flyttar vi dit emd våra main accounts. Så tar vi kontrollen där och styr landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrLeano Skrivet 2 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2008 min mail e [email protected] kan du skicka en inbjudan där:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.