Musten Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Kan någon skicka en invite? Email: [email protected] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Hur får man mer invites? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2008 Vart ska jag flytta, alltså vart bor dom flesta av fuskas medlemmar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Vart ska jag flytta, alltså vart bor dom flesta av fuskas medlemmar?Börja i Sydafrika eller nåt, sen när du har 4 i working skill flyttar du till Sverige till Sthlm, Sverige är ju en av Erepubliks stormakter. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Så fort företaget är sålt så blir det nog hem till sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Jag ska flytta dit så fort jag hittar en Moving ticket i Tysklands market och så fort jag får lite mer cash. Har 10 gold och 7 DEM bara. Men hur får man mer invites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 (redigerat) KAn nån skicka en invitation? Min e-post adress är [email protected] Redigerat 4 Juni 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Måste man få en inbjudan för att kunna bli medlem? Ja och Nej. Du kan alltid registrera dig och vänta i kön i någon månad eller få en invitee och bli medlem direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Aha, tack men är det någon som vill skicka en invitation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Aha, tack men är det någon som vill skicka en invitation?Ja, PM:a mig om du fortfarande behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Hur får man mer invitations? Kan nån svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2008 Du får fler när antingen du inte har några och dom kör en update. Då får du 3 st. Annars så händer det ibland att alla får 7 extra vid större händelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.