bazti Skrivet 6 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Grönt Torg? Får mig att tänka på Libyen. Men under Juni får vi nog se ett antal nya länder. Sen väljer vi ett och sätter igång. TheWho: Nä det tror jag inte men eftersom du har Hammaren & Skäran på din Ava så får det en ju att tänka på soviet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Jag joinar gärna. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Grönt Torg? Får mig att tänka på Libyen. Men under Juni får vi nog se ett antal nya länder. Sen väljer vi ett och sätter igång. TheWho: Nä det tror jag inte men eftersom du har Hammaren & Skäran på din Ava så får det en ju att tänka på soviet. Vet du vilka länder det kommer? Om det kommer nya länder får vi skynda oss dit så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Grönt Torg? Får mig att tänka på Libyen. Men under Juni får vi nog se ett antal nya länder. Sen väljer vi ett och sätter igång. TheWho: Nä det tror jag inte men eftersom du har Hammaren & Skäran på din Ava så får det en ju att tänka på soviet. Vet du vilka länder det kommer? Om det kommer nya länder får vi skynda oss dit så fort som möjligt. Är ganska säker på att de inte har gått ut med det än. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Okey, men vart står det om att dom ska komma med nya länder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 I en av deras artiklar står det som ett svar opå en fråga stäld av Ben Dover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Okej, ska kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Qatar eller något ökenland skulle varit skoj. Sandpeople 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Qatar eller något ökenland skulle varit skoj. Sandpeople 2mm det skulle inte va helt fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Qatar eller något ökenland skulle varit skoj. Sandpeople 2 Varför inte en ö som Madagaskar då? Då kommer vi vara historiska och bo på världens största ö :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Qatar eller något ökenland skulle varit skoj. Sandpeople 2 Varför inte en ö som Madagaskar då? Då kommer vi vara historiska och bo på världens största ö :D Grönland är större <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jaja, strunt samma :P Men Madagaskar är exotiskt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.