Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 uhm, har ansökt om jobb nu... Men hur ska man göra för att få Gold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Baah, Lite offt nu men iaf... Mitt msn e seegt så jag kan inte komma in ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Någon som vet hur mycket lön man borde begära för ett jobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Någon som vet hur mycket lön man borde begära för ett jobb? 4 kr minst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Så, Nu e jag med, Heter Dammel! Bazti ska vi göra ett företag ihop senare? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Så, Nu e jag med, Heter Dammel! Bazti ska vi göra ett företag ihop senare? :P Självklart. 30 Gold to go bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ok, Jag har inget jobb ännu, Och inga vill erbjuda heller så....:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Ok, Jag har inget jobb ännu, Och inga vill erbjuda heller så....:( Ska checka om min boss kan ge dig jobb med, Han har blivit bannad. Redigerat 25 December 2007 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag addar din msn, Så kan vi snacka där istället OBS. Jag kmr kanske få ett jobb snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag addar din msn, Så kan vi snacka där istället OBS. Jag kmr kanske få ett jobb snart! Bra att du får ett jobb snart :D Tror ett mat företag är bra att starta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ok, Ska börja bjud in folk som kan jobba med oss :) Keep The Company Alive! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Kan man kanske få driva företaget med er då? För det går liksom lite trögt att få sig ett jobb. Redigerat 25 December 2007 av Firecracker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.