sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag fick Harry Potter 4 & 5!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Niclaz91 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Ja fick ps3, NSF pro street, assains creed, pengar och en ny snowboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Jag tkt jag fick mycket men när man kollar pa vad vissa av er fick da far man en shock själv fick jag 1000sek sony eriksson w800i zelda phantom hour glas new super mario bros mp3 creative kmr inte i hag modellen det var allt men jag samlade pengar till nes och ett par nes spel sa jag nöjde mig mkt väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Google Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Lite av varje: Sony Ericsson W910i iPod Böcker Kläder Spel Kort och gott en härlig jul med grymma klappar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Bio presentkort, go kart presentkort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Guitar Hero III Björn Borg kalsonger rakhyvel parfym, deo å sånt 400 G. Toblerone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 nu har jag fått mina paket från pappa också: Nintendo Wii Några Wii spel Cod 4 (xbox 360) godis 400 kr kontant 2 St Siba presentkort på 200 och 300kr Eb games presentkort på typ 500-600kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Elgitarr! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookiePking Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 en bmx M.M orka skriva allt :P btw de där är en trä gitarr da men! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 1700 kr Super Paper mario Böcker Manga Dumle-påse Simpson Film Kallingar Tröjor Kommer inte på något mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Simpsons filmen Björn Borg kallingar Choklad En j*vla stor bok om James Bond The Ramones-t-shirt Tony hawk proving ground och lite mer roliga grejer ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrlandsgold Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 en ny skärm o grymt mycke kläder ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.