Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 var möter man jirachi ??? kan man det??? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Nej! Man måste ha game shark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 tack ändå!!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 var kan aman köpa en gameshark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 12 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 undrar jag med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 i stockholm och USA och några andra ställen men gameshark är inte så bra att ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wozfe Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 man kan beställa en sak på internet. det är pokemon colosseum till gamecube. man får med en bonus disc som innehåller en Jirachi! Man kan föra över den till ruby eller sapphire. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 man kan beställa en sak på internet. det är pokemon colosseum till gamecube. man får med en bonus disc som innehåller en Jirachi! Man kan föra över den till ruby eller sapphire. Coolt! Fast jag har ingen gamecube... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 det går inte det går bara på japanska spel :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Det finns säkert nåt fusk så att man kan få Jirachi och Deoxys utan game shark. Jag har en gissning att det har nåt med den vita stenen som ligger utanför Mossdeep Space Center. Man kanske ska använda en grej som heter wish tag på stenen. Men det är bara en gissning jag har. Jag har ingen aning om vart man får tag på Wish Tag eller om det ens funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 wish är en pokemon atack som xatu lär sig!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 14 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 var i stockholm kan man köpa game shark??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg