htf456345 Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 vad händer när man klarat ut spelet? kan man fortsätta spela "fritt" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Wow, kan man spela fritt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wave Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag är ganska säker på att man inte kan fortsätta spela "fritt" efter man har varvat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
16zacco Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 någorlunda, det är som det har varit hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 man spelar inte fritt , fast man när man klarat allt så kan man lägga sig i maskinen och välja fritt vilket minne man vill åka tillbaks till, dock om man vill döda typ första "bossen" igen har man bara typ samma equipment som man hade när man var där det är ilika med bara svärd och hidden blad typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag bytte in mitt efter att ha klarat ut det, inget man vill spela igenom igen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.