BLITZFREEDOME Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Hej. Jag köpte The Elder Scrolls IV Oblivion game of the year edition. Först satt jag in Oblivion och det funkade bra. Sen blev jag intresserad av tillägen man fick till. Jag installerade dom och nu är det jättesegt. Jag avinstallerade det men det är fortfarande segt. typ, om man ska kolla i en kista så trycker man A så får man vänta 10 sek innan man kommer in i den. Samma sak om man ska kolla igenom nån. typ "search goblin". Det är på Xbox 360. Tacksam för svar! Det tar också tid att loada ett sparat spel. minst 5 min. om man trycker på load i main menu så tar det 3m sek att komma in. Redigerat 25 December 2007 av BLITZFREEDOME Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Testa att tömma cache minnet på hårddisken genom att -> Dashboard. markera "Xbox Live" (den som inte gör något om man klickar på den) och håll inne A knappen ca 10 sek ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Testa att tömma cache minnet på hårddisken genom att -> Dashboard. markera "Xbox Live" (den som inte gör något om man klickar på den) och håll inne A knappen ca 10 sek ;) Jag raderade hela min profil på xbox:et och sen använder jag ditt tips också. (det med A kknappen) Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Testa att tömma cache minnet på hårddisken genom att -> Dashboard. markera "Xbox Live" (den som inte gör något om man klickar på den) och håll inne A knappen ca 10 sek ;) Jag raderade hela min profil på xbox:et och sen använder jag ditt tips också. (det med A kknappen) Tack blev det bättre då? Redigerat 4 April 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Ja, funkar jättebra. Men vad märkligt att man ska göra så. Oblivion är LITE avancerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag har varit med om att det segar sig i början när man spelar med en annan skiva. Jag lånade det av en kompis i en månad och det fungerade felfritt, men när jag sedan köpte det tog det ibland 1-2 minuter att ladda. Fixade dock till sig igen efter en vecka eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Ne, men det e bra nu. mNa spelar ju med samma skiva, men det va det med cachminnet... Tömmer den varje gång innan jag spelar. Har båda installerade nu funkar finfint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra?Du måste ha hårddisk för att kunna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 20 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra?Du måste ha hårddisk för att kunna spela det. Njaaa.... Jag tror det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dextrozol Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra? Du måste ha hårddisk för att kunna spela det. Njaaa.... Jag tror det också. man behöver bara hårddisk till expansiorna spelet fungerar utan en hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2008 f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra? Du måste ha hårddisk för att kunna spela det. Njaaa.... Jag tror det också. man behöver bara hårddisk till expansiorna spelet fungerar utan en hårddisk Oblivion kräver mycket plats för sparfiler, så man bör absolut ha en hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.