Hoppa till innehåll

The Elder Scrolls Iv Oblivion

BLITZFREEDOME

Rekommendera inlägg

Hej. Jag köpte The Elder Scrolls IV Oblivion game of the year edition. Först satt jag in Oblivion och det funkade bra. Sen blev jag intresserad av tillägen man fick till. Jag installerade dom och nu är det jättesegt. Jag avinstallerade det men det är fortfarande segt. typ, om man ska kolla i en kista så trycker man A så får man vänta 10 sek innan man kommer in i den. Samma sak om man ska kolla igenom nån. typ "search goblin". Det är på Xbox 360. Tacksam för svar!

Det tar också tid att loada ett sparat spel. minst 5 min. om man trycker på load i main menu så tar det 3m sek att komma in.

Redigerat av BLITZFREEDOME
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testa att tömma cache minnet på hårddisken genom att -> Dashboard. markera "Xbox Live" (den som inte gör något om man klickar på den) och håll inne A knappen ca 10 sek ;)

Jag raderade hela min profil på xbox:et och sen använder jag ditt tips också. (det med A kknappen) Tack

blev det bättre då?

Redigerat av 940220
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har varit med om att det segar sig i början när man spelar med en annan skiva. Jag lånade det av en kompis i en månad och det fungerade felfritt, men när jag sedan köpte det tog det ibland 1-2 minuter att ladda. Fixade dock till sig igen efter en vecka eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra?

Du måste ha hårddisk för att kunna spela det.

Njaaa.... Jag tror det också.

man behöver bara hårddisk till expansiorna spelet fungerar utan en hårddisk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

f*n jag har samma proplem nu med mitt oblivion och jag har inte någon hård disk så vad ska jag kunna göra för att det ska bli bra?

Du måste ha hårddisk för att kunna spela det.

Njaaa.... Jag tror det också.

man behöver bara hårddisk till expansiorna spelet fungerar utan en hårddisk

Oblivion kräver mycket plats för sparfiler,

så man bör absolut ha en hårddisk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...