Girafariglove Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 kan vi roll spela här eller har ni någon bra sida att rekomendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Har hittat ganska många trådar om rollspel här fast bara en värkar ha lyckats, dock är den död nu. Skulle uppskatta om det kom ett nytt rollspel. Gärna Fantasy inriktat eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 ska göra mitt bästa. är inne på en sida o kör roll spel på. men ska göra mitt bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 finns en ganska rolig rollspelscommuntiy. Sidan är http://www.akrylia.forumportal.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 ska kolla in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Mm, gör det. Själv heter jag Haldin där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.