t00ncheat Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Är det nån som brukar merchanta=(köpa en sak och sälja dyrare) så brukar jag göra och tjäna mycket cash$. gör du också så skriv neranför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 herregud är det så svår och fatta att merchant är död? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 herregud är det så svår och fatta att merchant är död? Du kan ju börja med att läsa hela första inlägget... -.- @ t00ncheat: Jag brukade merchanta innan Grand Exchange Updaten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 herregud är det så svår och fatta att merchant är död?Exakt, merchantning är helt död tack vare grand exchange. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) inte bara grand exchange oxå för det där när man trader så då kommer de upp hur mycket det är värt..de står där nere typ "150 coins worth to me" eller nåt sånt..å ni har rätt..merchantningen är död! Redigerat 27 December 2007 av TheNoName Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Har det blivit något nytt?? Aja, pallar inte runescape mer ändå, har typ inte spelat på månader.... Gav bort mitt acc till en kille... Annars brukade jag merchanta full rune... köpte för 160K och sålde för 180 - 210K... Redigerat 27 December 2007 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheNoName Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Har det blivit något nytt?? Aja, pallar inte runescape mer ändå, har typ inte spelat på månader.... Gav bort mitt acc till en kille... Annars brukade jag merchanta full rune... köpte för 160K och sålde för 180 - 210K... tog du tillbax gubben igen?för du var inne för 1 å halv timme sen B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg