Plankan Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tjena, Jag undrade bara; Vad är skillnaden emellan: B&W 2 Battle of the gods och B&W2? jag vet att det är några nya creatures och så, men är det samma banor på Battle of the gods som på BW 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tjena, Jag undrade bara; Vad är skillnaden emellan: B&W 2 Battle of the gods och B&W2? jag vet att det är några nya creatures och så, men är det samma banor på Battle of the gods som på BW 2? B&W 2: Battle of the Gods är ett expansion pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag vet.. Inebär det något specielt utom att man måste ha B&W2 instalerat=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Nya Varelser Ny Campaign och lite annat smått och gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Tack, men varför anmälde du mig för Spamming? (Inte på det här ämnet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Det var inte jag. Den som gjorde det tyckte väl du gjorde något regelbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.