Lostavenue Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 (redigerat) Kan Carnivine utvecklas ? ;) Och vad gör man med en Oval Stone ( vet att jag är trög ). :rolleyes: Redigerat 26 December 2007 av Lostavenue Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Carnivine kan inte utvecklas, om man tränar Happiny och den håller Oval Stone så kommer den till slut utvecklas till Chansey. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lostavenue Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tack så mkt ,Taack <3 :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tycker det borde finnas en frågetråd, så det inte kommer upp massa såna här onödiga trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lostavenue Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Tycker det borde finnas en frågetråd, så det inte kommer upp massa såna här onödiga trådar. Ja, för jag är ganska ny med Diamond och behöver en del hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Finns många som inte kan så mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lostavenue Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Finns många som inte kan så mycket... Som mig till exempel.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 det finns en frågetråd :P :P :P :P och citera inte det inlägget som är ovanför er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Låser, tråd urspårad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg