Azade Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Ja som rubriken säger, är det värt att köpa "Classic Kontroll"? Kör just nu med Gamecube kontroll på minna Virtual Console spel och det känns rätt så torrt. så jag har några frågor till er som har en Classic Kontroller, eller ni som bara vet mycket om dem ;) Är den värt pengarna? (den är ju rätt så dyr) Är kontrollerna sköna på den? Man kopplar in den i Wiimote:n vilket innebär att den är trådlös. sant? Om man ska spela två på ett Virtual Console spel, kan en person ha Classic Kontroll och den andra en Gamecube Kontroll? Visst skriver jag jobbiga frågor? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kan svara på den sista: Ja ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Svarar på dom som jag kan.. 3. Inte om man kopplar in den i remoten, för då behöver man ju en sladd för att koppla in den i remoten.. 4. Ja, antagligen. 5. Ja, Ja och åter JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.