BLITZFREEDOME Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Vilket e det bäst och skönast på tycker ni?? Själv tycker jag nog 360. Bättre grafik på playstation 3. Citera
igglypuff Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 Det är bättre grafik i Oblivion på PS3, eller ja, man ser längre kan man säga, men föredrar Xbox 360 då det är rumble i kontrollen och att det är omöjligt att spela mer än 4h i sträck med en PS3 kontroll. Citera
ArgSnickare Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 det är ingen stor skillnad. vet inte om modsen är gratis till PS3 eller hur det funkar jag har det till mit 360 för PS3an har inge rumble =( Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Ok, men är det inte bättre färgkvalitet på Xbox 360? kolla här: http://www.gametrailers.com/player/18084.html Elr har dom bara höjt "brightness" på PS3 för det går ju på 360 också. Redigerat 27 December 2007 av BLITZFREEDOME Citera
ajar Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Det är bättre grafik i Oblivion på PS3, eller ja, man ser längre kan man säga, men föredrar Xbox 360 då det är rumble i kontrollen och att det är omöjligt att spela mer än 4h i sträck med en PS3 kontroll. Det är bevisat att grafiskt vinner 360 över PS3, medan PC utklassar de båda. Citera
igglypuff Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Nja, grafiken är bättre på olika punkter på olika konsoller i Oblivion, dock som du säger äger ju PC de båda, men på Xbox 360 är ljuset mer realistiskt än på PS3 men PS3 har dock längre draw distance (vilket är att om du t.ex. går på en väg och så kommer ett hus upp en bit bort så kommer du se det huset snabbare eller längre bort på PS3 än på Xbox 360), sedan har PS3 också snabbare laddtider, men jag kollade också på den där filmen och färgerna är ju så mycket bättre på Xbox 360 än på PS3. Citera
BLITZFREEDOME Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Skrivet 27 December 2007 Nja, grafiken är bättre på olika punkter på olika konsoller i Oblivion, dock som du säger äger ju PC de båda, men på Xbox 360 är ljuset mer realistiskt än på PS3 men PS3 har dock längre draw distance (vilket är att om du t.ex. går på en väg och så kommer ett hus upp en bit bort så kommer du se det huset snabbare eller längre bort på PS3 än på Xbox 360), sedan har PS3 också snabbare laddtider, men jag kollade också på den där filmen och färgerna är ju så mycket bättre på Xbox 360 än på PS3. mm, det är v'ldigt dåligt på 360. Om man står vid byn där vid Imperial city waterfront så kollar man över vattnet så ser det SKI*fult ut. Citera
oddy Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Nja, grafiken är bättre på olika punkter på olika konsoller i Oblivion, dock som du säger äger ju PC de båda, men på Xbox 360 är ljuset mer realistiskt än på PS3 men PS3 har dock längre draw distance (vilket är att om du t.ex. går på en väg och så kommer ett hus upp en bit bort så kommer du se det huset snabbare eller längre bort på PS3 än på Xbox 360), sedan har PS3 också snabbare laddtider, men jag kollade också på den där filmen och färgerna är ju så mycket bättre på Xbox 360 än på PS3. mm, det är v'ldigt dåligt på 360. Om man står vid byn där vid Imperial city waterfront så kollar man över vattnet så ser det SKI*fult ut. Det där med färgerna är ju för att nör dem spelade på 360 var det mycket bättre väder i oblivion världen och när dem spelade på ps3 var det dåligt väder. Citera
igglypuff Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Det var ju soligt i båda filmerna, är du blind eller? Citera
Fruktnystan Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Det här var väl en ganska rejält dum tråd. Jaja, självklart är Oblivion bättre på 360. Mest för att jag hatar PS3, men iallafall. Jag hatar Dual Shock-handkontrollerna också, de har aldrig någonsin varit sköna att använda. Redigerat 27 December 2007 av Famine Citera
Karokikiri Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Fråga, sett trhillers och läs om de de ser skit kul ut, då jag menar elder scroll IV oblivon,men ser man verkligen bara en hand med ett svärd?, för sånt hatar jag, men går de se hela gubben och srpinga runt skall jag nog köpa de så min fråga är: går de ställa in att man ser hela karrakträen på PS3 konsolen i oblivon elder scroll IV? Citera
Fruktnystan Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Fråga, sett trhillers och läs om de de ser skit kul ut, då jag menar elder scroll IV oblivon,men ser man verkligen bara en hand med ett svärd?, för sånt hatar jag, men går de se hela gubben och srpinga runt skall jag nog köpa de så min fråga är: går de ställa in att man ser hela karrakträen på PS3 konsolen i oblivon elder scroll IV? Ja, det går. Det är dock 100 tusen gånger lättare och roligare att spela i första person. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.