DiRtY Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 hej har sett det nya halo wars(det har inte kommit än) och det verkar så himla kul, men det kommer till xbox 360 och alla vet att man inte kan spela RTS på tv-spel så undrar om nån vet om det kommer att komma till pc?? Citera
DiRtY Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Skrivet 27 December 2007 ok men har pratat med utvecklarna och dom säger bara att det kommer exklusivt till pc, men fattar inte dom skulle ju sälja as mycket mer om det kom till pc md och då skulle dom tjäna massa mer Citera
Gäst GripenII Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Vad jag har hört så kommer det till PC. Citera
Dezen Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 ok men har pratat med utvecklarna och dom säger bara att det kommer exklusivt till pc, men fattar inte dom skulle ju sälja as mycket mer om det kom till pc md och då skulle dom tjäna massa mer Vet du vad exklusivt betyder? :P Citera
DiRtY Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Skrivet 28 December 2007 (redigerat) ok men har pratat med utvecklarna och dom säger bara att det kommer exklusivt till pc, men fattar inte dom skulle ju sälja as mycket mer om det kom till pc md och då skulle dom tjäna massa mer Vet du vad exklusivt betyder? :P mm att det inte e med och inkl att det e med Vad jag har hört så kommer det till PC. vart har du hört det??? detta har jag bara hört: Q: Will I be able to play Halo Wars on Xbox 360 and PC? A: Halo Wars is for the Xbox 360 exclusively. Redigerat 28 December 2007 av underwar Citera
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Så de kommer alltså inte till PC? :( Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.