GangsterTwist Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Kommer spelet vara ett bra spel eller bara en dålig kopia?, körde demot och tyckte själv att dom inte vissa det man ville se, jag ville ha mer av vapnerna och sedan inte så rakt på saken. Hittils har det inte övertygat mig men ni kanske vet nåt i det som gör det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 DE VÄRKA ÄGA SÖNDER!!! jag ska lät köpa de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 25 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 Fösta spelet var bra men det nya suger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2008 vad är skillnaden? så som jag ser de är det samma "story" bara andra miljöer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Själv tycker jag att det e helt annan skänsla i spelet och det sabbar spelet totalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.