Moviemaker Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 På Fuska.se kan man ju lägga upp en bild när man skriver ett inlägg! Men jag fattar inte hur man gör! Snälla jag behöver hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Använd bifogasystemet just under ditt inlägg när du skriver ett. Tryck på Bläddra... -> Välj en bild -> Tryck ladda upp. Och sedan kommer bilden komma upp i inlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Där nere när du svarar (ej snabbsvar) finns ett litet fönster som heter "Attachment Editor" klicka på "Bläddra" och leta filen, sedan klickar du på "Ladda upp" och sedan ska det vara klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 (redigerat) Tack, men när jag gjorde det så blev det en länk! Och när man öppnade länken var det i paint! Hur skippar man länken (alltså att bilden är nedanför inlägget) och att slippa bilden i paint? Redigerat 27 December 2007 av ario10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Tack, men när jag gjorde det så blev det en länk! Och när man öppnade länken var det i paint! Hur skippar man länken (alltså att bilden är nedanför inlägget) och att slippa bilden i paint? Då får du väl se till att bilden är i rätt filfomat, då. Typ jpg, jpeg, gif eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Följande filtyper visas som bilder direkt: Gif, jpeg, jpg och png. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Och... hur får man dom filtyperna? Har försökt med egenskaper men funka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Spara som och välj filformat längst ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Tack, jag fattar nu. Men hur tar man bort en bild då? Redigerat 28 December 2007 av ario10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) Du trycker på det röda krysset jämte filen i listan Hantera nuvarande bilagor. Redigerat 28 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sera_97 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 imgBildfilens namn../img fast ha [] runt img Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Det är att visa en bild som finns på en annan sida, inte att lägga upp en bild på fuska... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.