mr_rock Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Som rubriken lyder så har jag problem med mitt MSN. När jag ska logga in så kommer det upp en ruta där det står att jag inte kan loggas in. Om man trycker på Felsökning så står det att det ska funka. Jag har testat på andra datorer och där funkar det att logga in. Jag har installerat om programmet men det funkar inte ändå. Nån som vet vad det är för fel? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 jag e inte säker men det kan vara problem med installationen tästa om installera och kolla vad du har satt up för inställningar och kolla brandväggen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Det kanske är nåt fel med ditt internet.. eller så kanske du har virus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 (redigerat) TheChosenOne ehmm...dator lagg eller spam? säger som thomja prova att installera om och kolla brandväggen Redigerat 28 December 2007 av g1zm0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Det är nog installationen som blivit fel eller så är det fel lösenord eller inloggningsnamn. Detta har också hänt mig. Det var fel lösenord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_rock Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag har testat att installera om men det står att det inte går att installera programmet. Jag har också gjort virus sökning, men det fanns inga virus eller spionprogram. Jag laddade ner den amrikanska verisonen och då funkade men nu har det slutat att fungera med. Jag köpte nyss en webcamera och innan jag insstalerade den så funkade.kAN DET HA MED DEN ATT GÖRA :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 Jag har testat att installera om men det står att det inte går att installera programmet. Jag har också gjort virus sökning, men det fanns inga virus eller spionprogram. Jag laddade ner den amrikanska verisonen och då funkade men nu har det slutat att fungera med. Jag köpte nyss en webcamera och innan jag insstalerade den så funkade.kAN DET HA MED DEN ATT GÖRA :huh: Tror inte att det kan ha med webcamen att göra om du inte har installerat den fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 27 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2008 detta är inte till ämnet men ladda ned nys windows Live messenger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 Jag har testat att installera om men det står att det inte går att installera programmet. Jag har också gjort virus sökning, men det fanns inga virus eller spionprogram. Jag laddade ner den amrikanska verisonen och då funkade men nu har det slutat att fungera med. Jag köpte nyss en webcamera och innan jag insstalerade den så funkade.kAN DET HA MED DEN ATT GÖRA :huh: Hmm... jag vet att du har gjort det här men testa att ladda ned den igen (alltså MSN live messenger). Om det inte funkar då, så testa att gå in på brandväggen för att se om den kanske blockar MSN eller något liknande, om den gör det så öppna dom portarna som behövs för det (vet inte vilka det är, testa google eller på msn hemsida). Annars, testa att gå in på msn.se och se om du kan hitta en hjälpguide. Lycka till And remember, Google is your friend Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2008 samma skit på mig .. försökt allting .. står att jag har försökt logga in för många gånger och att det inte fungerar .. o . .m .. f .. g Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.