Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 jag skriver det här åt min brorsa. Hur dödar man Phety Phirana för andra gången på Super mario sunshin?
SHY GUY Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 du skjuter dom där runda puffiga bollarna på honom
KazeN Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 samma strategi som innan. först ska du hitta honom. sedan tar du en sån där boll som hoppar på din vattensprutare. skjut en sån på honom och han börjar flyga och demolera staden. skjut vatten på honom så han trillar ner. sedan ska du spruta vatten i munnen på honom. när han trillar så ska du göra en hoppa sedan göra volt attacken. upprepa 3ggr och han försvinner för evigt.
HAB Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 när hans skugga är under dig så använd raketen så flyger du upp och han ner sen ska du spruta vatten i hans mun när han gapar sen trillar han och du kan använda "drop-to-the-ground" attacken på honom!
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Skrivet 12 Mars 2004 Gör samma sak som första gången skjut vatten på han och hoppa på Hans Navel
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Skrivet 13 Mars 2004 tack, min brorsa har klarat det nu.
Rekommendera inlägg