Lost88 Skrivet 27 December 2007 Rapport Skrivet 27 December 2007 Det här inlägget är menat som en liten uppgörelse mellan Super Mario Långben och Fylle-bo. Nedan föjler fyra filmer. De två översta handlar om Super Mario Långben och de två undre handlar om Fylle-bo. Jag vill att ni kollar på alla fyra filmerna och skriver sedan som kommentar vilken karaktär som är roligast. Super Mario Långben eller Fylle-bo? Kommentera gärna varför du tycker som du gör också. http://www.youtube.com/watch?v=tLmzTW2zHs8 (Super Mario Långben) http://www.youtube.com/watch?v=ZLNP8w5nZBo (Super Mario Långben) (Fylle-bo) (Fylle-bo) Citera
TheChosenOne Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Fylle-Bo, helt klart! Den där Super Mario Långben var bara dålig kvalitet och inte så rolig..! Citera
Lost88 Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Skrivet 28 December 2007 Jag håller med. Fylle-bo är roligare och har bättre kvalitet. Citera
HerrLars Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Ähem. Jag registerade mig här egentligen bara för att säga detta citat från en annan sida. "SML suger. Fylle-bo är lika värdelöst, plus ett plagiat, därför suger det dubbelt." Nu får ni klaga. Citera
Gäst TheWho Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Fylle-Bo var absolut roligast. Citera
KVAB Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Ähem. Jag registerade mig här egentligen bara för att säga detta citat från en annan sida. "SML suger. Fylle-bo är lika värdelöst, plus ett plagiat, därför suger det dubbelt." Nu får ni klaga. Vem f*n bryr sig? Registrerade du dig för att säga en sån otroligt onödig grej? Fylle-Bo äger ut SML totalt. Citera
Fruktnystan Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 Båda suger i jämförelse med övermäktiga Mongo Från Yttre Rymden! Citera
Lost88 Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Skrivet 28 December 2007 Båda suger i jämförelse med övermäktiga Mongo Från Yttre Rymden! Ne jag tycker Mongo från yttre rymden är bättre än SML, men sämre än Bo. Citera
Pelleelle Skrivet 28 December 2007 Rapport Skrivet 28 December 2007 "vem är störst och vackrast i skogen? Jo, Bo, Bo, Bo."^^ Citera
HerrLars Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Ähem. Jag registerade mig här egentligen bara för att säga detta citat från en annan sida. "SML suger. Fylle-bo är lika värdelöst, plus ett plagiat, därför suger det dubbelt." Nu får ni klaga. Vem f*n bryr sig? Registrerade du dig för att säga en sån otroligt onödig grej? Fylle-Bo äger ut SML totalt. Vadå? Kan du inte ta konstruktiv kritik? :lol: Redigerat 29 December 2007 av HerrLars Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.