Garderobsapa Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Hej alla fuskare jag tänkte köpa ett nytt spel jag har dessa new super mario bros,mario kart ds,animal crossing wild world,the legend of zelda phantom hour glas,need for speed pro street,shrek super slam,fifa 06. Men vad ska jag köpa för nytt spel ge tips.har ocksa tänkt pa nagon av dessa spel bada castlevania, yoshis island 2,cod4,mario party ds. OBS svara snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Köp då Yoshi's island 2/DS. Min kusin gillar verkligen spelet! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 jo hadde tnkt lite pa det men ser lite svârt ut med att yoshi springer pa bada skärmarna om du förstar vad jag menar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Yoshi är bara i en skärm inte båda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Yoshi Island ds är dåligt. Köp Castlevania Dawn Of Sorrow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Jag önskade mig ett spel som jag fick i julklapp, hade aldrig hört talas om det förens jag läste om det på IGN, det heter Nervous Brickdown och är verkligen roligare än jag trodde! Annars tycker jag att du ska köra Yoshi's Island 2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 Jag tycker du ska köpa Cutsom Robo Arena grymt kul spel med bra story. Men om det måste vara din lista så köp phantom hourglass Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 jag tycker du ska köpa phantom hourglass. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VanHooters Skrivet 4 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2008 (redigerat) jag tycker du ska köpa phantom hourglass.Han har redan Phantom Hourglass, skrev han iaf.Yoshi Island är väl ganska bra vad jag har hört. Redigerat 4 Januari 2008 av Modyzzon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg