cholle Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Jag har precis klarat halo 3 på normal och börjat på heroic och skulle nu vilja börja använda theatre mode. Jag har dock ett problem. När jag går in på theatre från huvudmenyn och har valt den film jag vill se, så står det: "Unable to start because a player in your party is restricted from playing with user-created content". Vad ska jag göra för att det ska funka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Om du har en annan person med dig, disconnecta honom. Om du inte har någon med dig så vette fön... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 "Unable to start because a player in your party is restricted from playing with user-created content" Det har nånting med Family Settings att göra, gå in på Family Settings så kan du tillåta dig att använda sånt. Kanske måste du logga in på din vårdnadshavares konto om du är för ung för att fixa det själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cholle Skrivet 28 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Tack så mycket! Nu ska jag gå in och kolla upp det på Family Settings Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 Jag kunde inte använda theater när jag var inloggad på live Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 2 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2008 har man stränga föräldrar så har man. jag har inte på mina family settings som tur är. det finns en grej där som gör att man inte kan va inne på live, vad är xbox 360 utan det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg