Wendos Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Guitar Hero 3 och R&C: ToD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameMan Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Mitt är nog Fifa och Gta IV, det är dom ända jag har och båda är as roliga att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Har många spel men mitt favorit spel är Call of Durty (eller hur det stavas) 4: Morden Warfare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smacky Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Jag gillar alla mina spel, Men bland dem bästa är det helt klart: Uncharted - Drakes fortune Burnout 5 - Paradise City GH3 - Legends of rock Oblivion - The elder scrolls IV (4) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 Orange box är det helt klart :) . Men jag kanske får gta IV så det kanske blir det då. sen när fick du ps3.. Men förövrigt så är det inte Gta iv längre, utan battlefield bad company DEMO :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 GTA IV, GH 3, COD 4 :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 MGS4 just nu, men ska snart köpa Soul Calibur IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Ridge Racer 7, synd bara att det kryllar av japaner online <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 nu är det battlefield: bad company Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.