oddy Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 SLuta lista upp spel bara. Motivera varför ni tycker att ett spel är bra. Oblivion rekomenderar jag om du vill ha nått att göra en längre tid. Ett spel där du kan göra jättemycket. Du kan spela som tjuv, mage, warrior eller bara gör en egen klass som är en blandning av alltihopa. OCh världen är enorm och det finns mycket att utforska. Och huvudstoryn är bara en liten del av spelet. SJälv spelade jag i stort sett 20 timmar utan att röra storyn. Jag sprang runt och gjorde quests år de olika gillena eller bara tränade mina skills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 14 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 nice :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Och stridsystemet är superbra om man itne gillar det klassisk turollspelet där man väljer attack och kollar på. Nu är det mer. Blockera, attackera, gå åt sidan attackera osv. Du har mer frihet i striderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 ok ok tack så mkt nu ska jag bara ta reda på hur mkt d kostar sen kanske jag köper bolivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 Det kostar inte så mycket. 200-300 kr ungefär. Och det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 jasså??? sist när jag kollade på elgiganten så kostade det 500 fast d va game of the year edition d fans onte nån vanlig förutom på data Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 jasså??? sist när jag kollade på elgiganten så kostade det 500 fast d va game of the year edition d fans onte nån vanlig förutom på data I game of the year får du med shivering isle (exp pack) och the knights of the nine (typ exp pack). Har för mej att det var så. Bara oblivion kostar runt det priset jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 15 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 men jag kollade på media markt nyss och dom hade d inte heller ska kolla på ebgames imorrn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 köpte mitt på ebgames för 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 16 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2008 kollade på ebgames och sen så såg jag att d fanns vanliga och d kosta 249:- men jag vill helst av allt ha battlefield 2 complete collection men saknas 79:- undar hur jag kan skaffa 79:- :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
thomja Skrivet 17 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2008 jag har lånat bf2 av en kompis spelet e **** häftigt men man måste ha bra internet till det och jag har trådlöst :( men ska få vanlig i april nån gång tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.