27Caramele Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 (redigerat) jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar OBS: den som tipsar om det bästa spelet som jag tycker värkar intressant och kommer köpa det vinner 20 fm! Redigerat 30 December 2007 av orre_best
FreakyStyley Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Super Mario Galaxy! :)
27Caramele Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Skrivet 29 December 2007 det har jag. men tack endå
negR Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition.
Gäst Kabby Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 SunEspeon har så rätt, Resident Evil 4 är mitt absoluta favoritspel så jag tycker att du ska köpa det, men Metroid Prime 3 är också väldigt bra.
Gäst Kabby Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 Eller Resident Evil Umbrella Chronciles! Hur kunde jag glömma det?!
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition. Kallar du Mario Party för skitspel? I'm never gonna forgive u! :evil:
negR Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition. Kallar du Mario Party för skitspel? I'm never gonna forgive u! :evil: Det är samma som alla tidigare mario party. Sen Mario Party 2 har det inte blivit nått nytt överhuvudtaget i princip.
TheChosenOne Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 (redigerat) jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition. Kallar du Mario Party för skitspel? I'm never gonna forgive u! :evil: Det är samma som alla tidigare mario party. Sen Mario Party 2 har det inte blivit nått nytt överhuvudtaget i princip. Det har kommit massa nya minigames och på mario party 6 kan man använda en mikrofon till vissa minigames etc. etc. Redigerat 29 December 2007 av TheChosenOne
27Caramele Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Skrivet 29 December 2007 jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition. jag vet det är skitspel jag har. helften är skitspel som t.ex. wario ware, ssx blur, spiderman 3, dragonball, mario party. inte kul att köpa de sämsta spelen. därför ville jag få tips
negR Skrivet 29 December 2007 Rapport Skrivet 29 December 2007 jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips. jag har: the legend of zelda twilight princess wario ware smooth moves ssx blur mario galaxy spiderman 3 mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii) dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas) wii sports och tony hawks downhill jam väldigt tacksam för svar Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition. Kallar du Mario Party för skitspel? I'm never gonna forgive u! :evil: Det är samma som alla tidigare mario party. Sen Mario Party 2 har det inte blivit nått nytt överhuvudtaget i princip. Det har kommit massa nya minigames och på mario party 6 kan man använda en mikrofon till vissa minigames etc. etc. Klart det kommer nya minigames... Det är ju istortsett bara därför man gör nya Mario Party hela tiden.Och angående mikrofonen så suger den skit. På speak up så var det rätta svaret på en fråga boo, jaha, så står det "Sorry, but Luigi is the wrong answer!".
Rekommendera inlägg