Hoppa till innehåll

Vilket Spel?


27Caramele
 Dela

Rekommendera inlägg

jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips.

 

jag har:

the legend of zelda twilight princess

wario ware smooth moves

ssx blur

mario galaxy

spiderman 3

mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii)

dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas)

wii sports

och tony hawks downhill jam

 

 

väldigt tacksam för svar

Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition.

Kallar du Mario Party för skitspel?

 

I'm never gonna forgive u! :evil:

Det är samma som alla tidigare mario party. Sen Mario Party 2 har det inte blivit nått nytt överhuvudtaget i princip.

Det har kommit massa nya minigames och på mario party 6 kan man använda en mikrofon till vissa minigames etc. etc.

 

Klart det kommer nya minigames... Det är ju istortsett bara därför man gör nya Mario Party hela tiden.

Och angående mikrofonen så suger den skit. På speak up så var det rätta svaret på en fråga boo, jaha, så står det "Sorry, but Luigi is the wrong answer!".

 

Mario Party är det enda spelet jag växt upp med... så den finns i mitt hjärta (typ)

 

Så jag gillar inte att andra kallar den skit för då menar dom att jag har skit spelsmak..

 

Och det är som att mobba mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips.

 

jag har:

the legend of zelda twilight princess

wario ware smooth moves

ssx blur

mario galaxy

spiderman 3

mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii)

dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas)

wii sports

och tony hawks downhill jam

 

 

väldigt tacksam för svar

Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition.

Kallar du Mario Party för skitspel?

 

I'm never gonna forgive u! :evil:

Det är samma som alla tidigare mario party. Sen Mario Party 2 har det inte blivit nått nytt överhuvudtaget i princip.

Det har kommit massa nya minigames och på mario party 6 kan man använda en mikrofon till vissa minigames etc. etc.

Klart det kommer nya minigames... Det är ju istortsett bara därför man gör nya Mario Party hela tiden.

Och angående mikrofonen så suger den skit. På speak up så var det rätta svaret på en fråga boo, jaha, så står det "Sorry, but Luigi is the wrong answer!".

 

Mario Party är det enda spelet jag växt upp med... så den finns i mitt hjärta (typ)

 

Så jag gillar inte att andra kallar den skit för då menar dom att jag har skit spelsmak..

 

Och det är som att mobba mig!

 

Stackarn.

 

Men tycker du seriöst inte det är överdrivet att det är 8 stycken spel? Ett per konsoll hade räckt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips.

 

jag har:

the legend of zelda twilight princess

wario ware smooth moves

ssx blur

mario galaxy

spiderman 3

mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii)

dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas)

wii sports

och tony hawks downhill jam

 

 

väldigt tacksam för svar

Nu vet jag ju inte din spelsmak eftersom du har skitspel som spiderman 3 och mario party 8, men jag skulle skaffat Metroid Prime 3 eller Resident Evil 4 Wii Edition.

Kallar du Mario Party för skitspel?

 

I'm never gonna forgive u! :evil:

Det är samma som alla tidigare mario party. Sen Mario Party 2 har det inte blivit nått nytt överhuvudtaget i princip.

Det har kommit massa nya minigames och på mario party 6 kan man använda en mikrofon till vissa minigames etc. etc.

Klart det kommer nya minigames... Det är ju istortsett bara därför man gör nya Mario Party hela tiden.

Och angående mikrofonen så suger den skit. På speak up så var det rätta svaret på en fråga boo, jaha, så står det "Sorry, but Luigi is the wrong answer!".

Mario Party är det enda spelet jag växt upp med... så den finns i mitt hjärta (typ)

 

Så jag gillar inte att andra kallar den skit för då menar dom att jag har skit spelsmak..

 

Och det är som att mobba mig!

 

Stackarn.

 

Men tycker du seriöst inte det är överdrivet att det är 8 stycken spel? Ett per konsoll hade räckt bra.

 

Jaja, vem bryr sig.. vi bara pratar offtopic..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köp resident evil 4 eller om du har en extra kontroll så köp resident evil cronicles...jätte kul jag skaffa det i dag men själv har jag kommigt till näxta capitel...men jag har knappt kört för mina föreldrar tycker att det var så kul, det är första gången jag ser morsan ha blodlust t.ex min extra pappa skulle gå på toa men då ropa mamma att han skulle stanna och fortsätta spela och att han inte hade nått val :P :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

köp resident evil 4 eller om du har en extra kontroll så köp resident evil cronicles...jätte kul jag skaffa det i dag men själv har jag kommigt till näxta capitel...men jag har knappt kört för mina föreldrar tycker att det var så kul, det är första gången jag ser morsan ha blodlust t.ex min extra pappa skulle gå på toa men då ropa mamma att han skulle stanna och fortsätta spela och att han inte hade nått val :P :evil:

.... ok, ska kolla. :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

inte nog med det, min extra farsa blir ganska lätt skrämd av resident evil spelen så morsan skutter utt nästan alla ljus så att man bara ska kunna höra fiender och se när de hoppar fram mot en :evil: det är bara så soft att se min extra pappas min när monstren hoppar på honom :lol: så jag råder dig värkligen att köpa det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kabby vinner 20 fm för detta förslag om resident evil umbrella blabla.

 

GRATTIS!

Resident Evil 4 Wii Edition är mycket bättre än det. Fast du kanske redan har det på GC/PS2/PC.

 

det var så att jag fick skynda mig att byta för att blomberings grejen var slut på torsdag. och gameshop hade inte wii edition i lager.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 månader senare...

jag fick tony hawks downhill jam i julklapp som var plomberat. jag åker skateboard men gillar inte skateboard spel. jag ska då byta till något annat men vad? ge mig några tips.

 

jag har:

the legend of zelda twilight princess

wario ware smooth moves

ssx blur

mario galaxy

spiderman 3

mario party 8 (jag kommer inte ihåg nummret på den men den var till wii och det finns ju bara en mario party till wii)

dragonball z budikai tenkaitchi 2 (vet inte hur det stavas)

wii sports

och tony hawks downhill jam

 

 

väldigt tacksam för svar

Skate it

 

OBS: den som tipsar om det bästa spelet som jag tycker värkar intressant och kommer köpa det vinner 20 fm!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...