Proccito Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Fattar inte vad jag ska göra. Trycker på knappen i början. Det kommer upp fem dörrar. Jag har testat alla fem men kommer inte vidare. Hur ska jag göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Rummen med händerna uppe så finns det en "gömd" block med en ?-knapp på. Hoppa på den och så kommer det en plattform :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Nu har jag klarat det :D , men jag har fasnat på banorna där den delar sig! :( Hur ska jag göra :huh: Redigerat 1 Januari 2008 av Jonas_95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zwhatsh Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Menar du på världskartan?? Där man typ bara går runt hela tiden?? Isåfall ska du iallafall hitta en hemlig gång på någon utav banorna som leder till den rätta banan! Kommer tyvärr inte ihåg vilken bana det var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst macke89 Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Jag vet. Om det är i bana 7-4 så måste du ha en mini-svamp om du vill komma till den röda flaggan. När du är uppe i vänstra hörnet på en rosa rvamp som du stutsar på. Ta fram din mini-svampen då om du inte hade den i början. Hoppa till ?-blocket ( stå på det ). Sen hoppa up till springan. Stå på kanten och försök att hoppa upp till kanten och gå till vänster coh hoppa upp i röret. Sen är den röda flaggan där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg